Det där med bröd

0kommentarer

Hej på er :)
 
Har nu satt ihop min tallrikshylla som gick relativt bra efter ett par svordommar.
Har verkligen en bild framför mig på hur snygg det kommer bli när den väl kommit upp, snart får ni med se en bild ;)
 
Gymmet i morse med mamma, jag har varit kass på att dra till gymmet på senaste. Får ha ett mål att jag ska dit minst 3 ggr/ veckan och helst 2 gympa pass med :)
 
För en stund sedan köpte jag och Pierre biljetter till SWEDEN ROCK :D blev en 1dagars biljett, men då får vi se de två banden som vi vill se så det räcker gott och väl :)
Är så supertaggad! Pierre är inte lika taggad, tror inte riktigt han förstår själva upplevelsen med detta. Ska få honom på andra tankar tills dess :)
 
Håller just nu på och bakar lchf bröd. Jag är ju en riktig brödmänniska :) Älskar mackor med gott pålägg, men ska försöka få bort min brödabstinens nu genom att göra det på lchfs vis, inte alls lika gott men får duga.
 
Vill ni kanske ha lite recept på det jag gör?
Vore kul om någon ville kommentera :)
 
Sitter och hoppas på att Daniel ringer. Han har lovat att hjälpa till med hyllan i veckan och självklart hoppas jag på att han kan idag :)
 
HA DET FINT!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej