Memorylane

0kommentarer

Sitter det ihop? Memorylane? Min engelska börjar bli kass :P
 
Hej på er!
 
Haft en riktig glidardag!
Åkte hem till mamma imorse och satt där några timmar och pratade och hämtade några burkar jag kan ha i skafferiet så inga mjölbaggar kan atackera:)
Hem och baka chokladbiskvier, självklart var chokladen slut här hemma. Kan ju behövas när man bakar CHOKLADbiskvier.
Nåväl, ikväll kommer äntligen Pierre hem :) han ligger ute på jobb nu i någon vecka, drygt.se.
Ikväll ska jag även träffa Julia, var längesedan nu. Ska äta på sorello, mums:)
 
Julia och jag på balen :)
 
Annars sitter jag i soffan med ångest inför imorn, då börjar vi den sista kursen (om man inte räknar praktiken som en kurs) Som heter supply chain management. Visst låter det roligt va? Vem startar en kurs på en fredag undrar jag?
 
 
Nog om det, nu ska jag baka vidare :)
Ha det fint!

Kommentera

Publiceras ej