Onsdag

0kommentarer

Hej hej hej :)

Idag började jag och mamma dagen med att dra till gymmet :) sjukt härligt att börja dagen med lite träning.
Gick sedan till Ikea för att kolla på en tallrikshylla jg ska försöka fixa tills nästa vecka och överraska Pierre med :) kanske inte blir han som jublar mest,
men överraskningar uppskattas alltid :)

Sedan hem där jag gjorde en räksallad och sedan vilade lite :) om ni inte känner mig väl så ska ni veta att jag ÄLSKAR skaldjur :) mums mums :)

På eftermiddagen blev de promenad och snack med Ida och sedan hem till svärföräldrarna på kaffe :)

Imorn blir det skola och sen när jag kommer hem är förhoppningsvis Pierre hemma :) saknar han så offentligt mycket!

Pusspuss

Hittade en bild på en söt panda som ger en leende på läpparna :) high five!

Kommentera

Publiceras ej