Soliga dag

0kommentarer

Vilket härligt väder bi har haft på senaste ;) man blir så pigg och lycklig!

Idag har Pierre och jag varit i Värnamo av alla ställen. Fixat nya däck till min bil ;) skämde bort Pierre mer burger king sen, vilken underbar sambo jag är ;)
Resten av dagen har vi bara njutit av varandras sällskap.

I veckan ska det blir mycket träning har mamma och jag bestämt. Får vi hålla tummarna att det blir så med.

Ska börja fixa med min träback/trälåda med. Ska nog inte måla vitt utan bara olja in den eller vad man säger:)
Ska kolla lite med pappa om vad som är bäst. Jag har ju själv noll koll :) men jag har en bild framför mig på hur snyggt detta kommer bli :)

Nog om mina planer.
Nu tittar vi på Johan Falk och snart blir det nog att nana kudde :)

Ha en fin kväll!

Avslutar med en bild på Chelsea :)

Kommentera

Publiceras ej